Інструкція по експлуатації електроскутера Elwinn.

Універсальна інструкція по експлуатації електроскутера Elwinn EM-2160, Elwinn ES-135, Elwinn ETB-122, Elwinn EM-2100, Elwinn EM-2200 і їх модифікацій.

Дякуємо Вам за придбання електроскутера фірми Elwinn. Сподіваємося, що він принесе Вам масу задоволення, стане надійним помічником в роботі і організації дозвілля. Електроскутери Elwinn відрізняються високою якістю, надійністю і практичним дизайном. Для них характерні рівний старт, швидке прискорення і надійне зчеплення з дорогою.

УВАГА!

Переконливо просимо Вас уважно вивчити це керівництво. Технічний стан і термін служби електроскутера залежить від його правильної експлуатації, а справність транспортного засобу та вміння керувати ним – запорука Вашої безпеки на дорозі.
Цей посібник також містить Положення про безаварійну роботу і правильну експлуатацію частин і механізмів електроскутера і усуненню несправностей та заміні витратних матеріалів.

У цьому посібнику роз’яснюються правила, дотримання яких гарантує Вашу безпеку і безпеку інших учасників дорожнього руху. Тут роз’яснюються правила, що забезпечують довгу і безаварійну експлуатацію Вашого транспортного засобу. Через те, що ми робимо кілька моделей електроскутерів, будова і форма окремих вузлів може незначно відрізнятися і дане керівництво з експлуатації є універсальним для всіх електроскутерів марки Elwinn.

ЗМІСТ.

1. Правила безпеки
2. Електроскутер і основні вузли
3. Правила експлуатації електроскутера
4. Технічне обслуговування та догляд за електроскутером
5. Зберігання та консервація електроскутера

1. ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ.

1. Вивчіть правила дорожнього руху та керуйтеся ними при русі по дорогах загального користування.

2. Не довіряйте управління електроскутером дітям і особам, які не знають Правил дорожнього руху, або які не мають достатнього досвіду управління транспортними засобами.

3. Не керуйте електроскутером в нетверезому стані.

4. Вивчіть порядок контрольного огляду електроскутера, викладений в цій інструкції. Обов’язково проводите контрольний огляд перед початком руху. Не використовуйте несправний електроскутер!

5. Дотримуйтесь швидкісного режиму, не перевищуйте рекомендовану керівництвом швидкості руху. Не перевантажуйте скутер і не намагайтеся перевозити на ньому великогабаритні вантажі. Зайва вага може призвести до надмірної деформації шин і навантаженні на амортизатори, нагріванню двигуна та акумулятора, неефективну роботу гальм.

6. Одягайте яскравий одяг, щоб бути помітним іншим учасникам дорожнього руху.

7. Завжди використовуйте спеціальний шолом. Рукавички та манжети Вашої куртки не повинні ускладнювати використання органів управління, особливо ручкою управління гальмами. Одягайте взуття на рівній підошві.

8. Не робіть різких поворотів і гальмувань, не робіть несподіваних маневрів. Набирайте швидкість плавно. Різкий набір швидкості може привести до втрати управління, особливо на слизькій дорозі або дорозі з поганим покриттям.

9. Проявляйте особливу обережність на перехрестях, і дорогах з інтенсивним рухом. Рухайтеся в правому ряді.

10. Особливо акуратно керуйте електроскутером на вологій і слизькій дорозі, на нерівних ділянках доріг і дорогах з поганим покриттям, а також в темний час доби.

2. ЗАГАЛЬНЕ. ПРИСТРІЙ ЕЛЕКТРОСКУТЕР.



Инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn и модификаций.
Инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn

1. Ліва гальмівна ручка (привід заднього гальма)
2. Ліва рукоятка керма
3. Лівий блок вимикачів (ближнє / дальнє)
4.Перемикач поворотів
5. Звуковий сигнал
6. Панель приладів
7. Гачок для вантажу
8. Замок запалювання і відкриття багажного відсіку
9. Звуковий сигнал ( USB)
10. Вмикання габаритів і світла фар
11. Зворотній хід
12. Керування швидкісю електроскутера. 1-2-3 швидкість
13. Права рукоятка керма (ручка управління акселератором)
14. Права гальмівна рукоятка (привід переднього гальма)
15. Аварійна сигналізація
16. Бачок гальмівної рідини
17. Переднє колесо
18. Передній бризковик
19. Гальмівний диск
20. Фара
21. Гідравлічні амортизатори
22. Покажчик повороту передній
23. Дзеркало заднього виду
24. Розетка для підключення зарядного пристрою
25. Бокова ніжка
26. Сидіння
27. Стаціонарна ніжка
28. Заднє колесо з безщітковим двигуном
29. Пружинно гідравлічні амортизатори
30. Бризковик

2.1. ІДЕНТИФІКАЦІЙНІ НОМЕРИ.

инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn и идентификационные номера

Инструкция по эксплуатации электроскутера

инструкция по эксплуатации электроскутера и идентификационный номер рамы

Инструкция по эксплуатации электроскутера

инструкция по эксплуатации электроскутера и идентификационный номер двигателя

Инструкции электроскутера Elwinn

Всі електроскутери та трицикли мають свої унікальні ідентифікаційні номери, необхідні для однозначного визначення приналежності транспортного засобу – це номер електричного двигуна та номер рами (в моделях Elwinn EM-2160, Elwinn EM-2200, Elwinn EM-2100 та Elwinn CCS-135). Номер рами розташовується під маленькою пластиковою платівкою нижче переднього бардачка. Ідентифікаційний номер електричного двигуна розміщений на краю правого боку двигуна, як показано на малюнках. Переконайтеся, що ідентифікаційні номери Вашого транспортного занесені в специфікацію. Слідкуйте, щоб номери на рамі та двигуні електроскутера легко читались.

2.2. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ.

Замок запалювання – призначений для включення живлення системи електрообладнання скутера, а також для блокування керма при тривалих стоянках.
Замок запалювання має три позиції:
– середнє положення ключа. У цьому положенні система електрообладнання скутера знеструмлена, запуск двигуна неможливий. Ви можете вільно вийняти ключ.
– крайнє положення ключа при обертанні за годинниковою стрілкою. У цьому положенні система електрообладнання скутера включена. Ви можете запустити двигун, використовувати покажчики повороту, габаритні вогні та звуковий сигнал. Витягти ключ із замка запалювання в цьому положенні неможливо.
– крайнє положення ключа при обертанні проти годинникової стрілки. В цьому положенні Ви можете відкрити багажний відсік, який знаходиться під сидінням.

2.3. ПАНЕЛЬ ПРИЛАДІВ.

панель приборов электроскутера Elwinn EM-2200

Инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn EM-2200

Инструкции электроскутера Elwinn ES-135

Инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn ES-135

панель приборов электроскутера Elwinn EM-2160

Инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn EM-2160

Инструкция по эксплуатации электроскутера Elwinn

Панель приладів електричного скутера в залежності від моделі та року випуску можуть відрізнятись. Базове табло показує рівень заряду, ввімкнення живлення, включення фар та низький рівень заряду.

Базове табло приладів електротрицикла ETB
Базове табло приладів трицикла ETB

1. Сигнальні лампи роботи покажчиків повороту – миготіння ламп показує, що включений сигнал повороту в ту чи іншу сторону. Кожен раз при включенні сигналу повороту обов’язково переконайтеся в справності світлової сигналізації по індикації сигнальної лампи

2. Індикатор рівня заряду акумулятора, або показники вольтметру – дозволяє контролювати залишок ємності акумуляторної батареї.

3. Спідометр – показує швидкість руху електроскутера в км / год.

4. Одометр – дозволяє визначити шлях, пройдений електроскутером з дня введення його в експлуатацію, км.

5. Сигнальна лампа включення дальнього світла фар. Світіння лампи говорить про те, що ви рухаєтесь з включеним дальнім світлом фари. Вимикайте дальнє світло фар при наближенні зустрічного автомобіля на дистанцію менш ніж 100 метрів, або раніше, якщо зустрічний водій попросить Вас про це перемиканням світла фар. Яскраве світло може засліпити водія.

2.4. ЛІВА РУЧКА КЕРМА.

1. Ліва гальмівна ручка – призначена для приведення в дію заднього гальма. При натисканні на гальмівну рукоятку автоматично запалюється сигнал зупинки.
3. Перемикач світла фар – дозволяє змінювати. 2. Рукоятка керма.
яскравість і відповідно, дальність свічення передньої фари. «Ближнє світло фар» – світловий пучок освітлює дорожнє полотно і узбіччя на відстані 35-50 м від електроскутера. «Дальнє світло фар» – світловий пучок освітлює дорожнє полотно і узбіччя на відстані 75-100 м від електроскутера.
4. Перемикач сигналу повороту – призначений для включення ламп покажчиків повороту. В середньому положенні перемикача лампи покажчика повороту не горять, в лівому положенні – горять лампи покажчика повороту з лівого боку електроскутера, в правому положенні – з правого.
5. Кнопка звукового сигналу – призначена для подачі звукового сигналу з метою залучення уваги інших учасників дорожнього руху.

2.5. ПРАВА РУЧКА КЕРМА.

10. Перемикач освітлення – за допомогою цього перемикача ви можете керувати світлом фари та габаритних вогнів. Крайнє праве положення перемикача. Фари і габаритні вогні вимкнені. Середнє положення – включені габаритні вогні та лампи підсвічування панелі приладів. Крайнє ліве положення переключателя – включені габаритні вогні, лампи підсвічування панелі приладів і фара.
11. Зворотній хід (реверс монтується в трициклах і квадроциклах).
12. Обмежувач швидккості електроскутера
13. Ручка акселератора / швидкості – призначена для контролю обертів електродвигуна. Чим сильніше Ви повертаєте ручку, тим більше обертів здійснює електродвигун, в наслідок чого електроскутер прискорються.
14. Права гальмівна ручка – призначена для приведення в дію переднього гальма. При натисканні на гальмівну ручку автоматично запалюється сигнал зупинки.

2.6. ВИМИКАЧ ПОДАЧІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ.

1. Вставте ключ в замкову щілину (8) та поверніть його проти годинникової стрілки на 20 градусів.
2. Підніміть задню частину сидіння і Ви побачите вимикач подачі електроенергії.
УВАГА:
не забувайте ключі всередині;
в разі короткого замикання вимикач подачі електроенергії автоматично перерве її подачу;
подача електроенергії також може бути припинена у разі перевантаження двигуна;
при короткому замиканні не намагайтеся включити подачу електроенергії. Спочатку перевірте електричну проводку для усунення замикання.

2.7. ЗАДНІЙ БАГАЖНИК.

Задній багажник розташовується під подушкою сидіння. Також Ви можете обладнати свій електроскутер додатковим багажним ящиком. Перед поїздкою переконайтеся, що вантаж надійно закріплений в багажнику.

2.8. ПІДНІЖКА.

Для фіксації електроскутера в вертикальному положенні під час стоянок і зупинок служать підніжки. Бічна підніжка розташована на нижній трубі рами з лівого боку поблизу сидіння водія. Підніжку можна легко перевести в стояночне становище, натиснувши лівою ногою на спеціальну скобу прямо не встаючи з сидіння, і так само легко повернути в транспортне положення. Нижня підніжка розташована в нижній центральній частині електроскутера. Для установки електроскутера на нижню підніжку необхідно встати з лівої сторони від електроскутера, тримаючи електроскутер лівою рукою за кермо, а правою – за багажник. Натиснути правою ногою на лапку нижньої підніжки і одночасно потягнути електроскутер назад, злегка піднімаючи задню частину. Для зняття електроскутера з підніжки, тримайте його однією рукою за кермо, іншою – за поручень пасажира і підштовхніть його вперед.

2.9. АКСЕСУАРИ.

На сьогоднішній день на ринку представлена велика кількість додаткових аксесуарів для електроскутерів. Виробник електроскутера не має можливості перевірити всі аксесуари на якість і сумісність, тому керуйтеся порадами продавця і наступними правилами:
1. Щоб не вплинути на якість керування, аксесуари для ручок і рульової колонки повинні бути також максимально легкими.
2. Додаткові електричні прилади можуть привести до надмірного навантаження на двигун та акумуляторну батарею, що може вплинути на їх роботу.

3. ОСНОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

3.1. КОНТРОЛЬНИЙ ОГЛЯД ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РУХУ.

Перед початком руху після тривалої стоянки обов’язково проведіть контрольний огляд електроскутера, порядок якого викладено в цьому розділі. Це дозволить Вам бути впевненим у справності Вашого транспортного засобу і у Вашій безпеці.

Порядок проведення контрольного огляду:
1. Огляньте електроскутер – переконайтеся, що на корпусі немає пошкоджень, відкручених болтів, явно несправних деталей конструкції, а в колесах і деталях корпусу не застрягли сторонні предмети.

2. Перевірте стан покришок і тиск повітря в шинах. Ступінь накачування шин зручно контролювати за допомогою спеціального автомобільного манометра. Тиск повітря в шині переднього колеса має становити близько 1,9 атм, заднього – близько 2,2 атм. Усуньте з малюнка протектора всі камінці, скло та інші сторонні предмети. Періодично перевіряйте ступінь зносу шин за спеціальною міткою, або вимірявши глибину протектора лінійкою. У тому випадку, якщо глибина протектора покришок коліс досягла 1,6 мм або менше – покришки слід замінити.

3. Перевірте роботу кожного ліхтаря покажчиків поворотів, роботу габаритних вогнів і фари на «ближньому» і «дальньому» світлі. Натиснувши спочатку на ліву, а потім на праву гальмівну рукоятки, переконайтеся, що в обох випадках запалюється сигнал зупинки.

4. Натисніть кнопку звукового сигналу і переконайтеся, що сигнал спрацьовує чітко, звучить чисто і досить голосно.

5. Перевірте вільний хід гальмівних рукояток. Вільний хід повинен бути в межах 10-20 мм.

6. Встановіть електроскутер на нижню підніжку і запустіть двигун. Акуратно і плавно поверніть рукоятку акселератора так, щоб заднє колесо початок обертатися. Натисніть на ліву гальмівну рукоятку і переконайтеся, що заднє гальмо зупиняє колесо.

7. Переконайтеся в тому, що двигун працює рівно, при повороті ручки акселератора плавно набирає оберти, а при відпусканні ручки – оберти скидає.

8. Перевірте свій одяг, одягніть шолом – тепер Ви і Ваш електроскутер готові до поїздки. При русі по рівній прямій дорозі на невеликій швидкості і при відсутності перешкод ще раз перевірте роботу гальмівних систем електроскутера.

3.2. ПОЧАТОК РУХУ.

УВАГА!
Не намагайтеся повернути ключ запалювання до того, як повністю сіли на електроскутер! Це допоможе Вам уникнути випадкового натискання рукоятки акселератора. Переконайтеся в тому, що акумуляторна батарея повністю заряджена, сигнал, покажчики повороту і фари працюють нормально.

Зніміть електроскутер з підніжки. Якщо електроскутер встановлений на бічну підніжку, сидячи на сидінні, перенесіть вагу тіла на праву ногу і злегка нахиліть мопед вправо. Лівою ногою штовхніть підніжку за спеціальну скобу назад. Поверніть електроскутер в вертикальне становище, сядьте на сидіння і впевнено упріться в землю обома ногами. Якщо електроскутер встановлений на нижню підніжку, встаньте на обидві ноги, впевнено тримаючи транспортний засіб за кермові рукоятки. Притисніть ліву гальмівну рукоятку, щоб електроскутер не покотився, і штовхніть його вперед акуратно, але досить сильно для того, щоб нижня підніжка склалася в транспортне положення. Впевнено і зручно займіть положення на сидінні, впираючись ногами в землю.

Якщо ви починаєте рух від правого узбіччя дороги загального користування, включіть покажчик лівого повороту і переконайтеся за допомогою дзеркала заднього виду, що позаду і зліва від Вас немає автомобілів, що рухаються по траєкторії, що перетинаються з обраним Вами напрямком. Якщо ви рушаєте зі стоянки або перебуваєте на дворовій території, переконайтеся, що Ви не заважаєте оточуючим Вас людям і автомобілям і ніщо не завадить Вам почати рух.

Порядок дій при початку руху.

1. Вставте ключ в замкову щілину і переведіть його в включене положення. На приладовій панелі загоряться індикатори, що показують, що система електроживлення включена. Після того як двигун Вашого електроскутера завівся, акуратно відпустіть гальмівну рукоятку. Впевніться, що електроскутер стоїть на місці.

2. Переконайтеся в тому, що кермо розблоковано, а електроскутер знятий з підніжок і знаходиться в робочому положенні.

3. Візьміться обома руками за рукоятки керма і правою рукою плавно поверніть рукоятку «на себе». Після цього електроскутер почне плавно розганятися. Поступово набираючи швидкість, виїзджаючи з узбіччя ввімкніть покажчик лівого повороту (виїжджайте зі стоянки або дворової території на дорогу).

4. У електроскутера є функція відключення живлення, коли натиснуті рукоятки гальма. При використанні лівого або правого гальма живлення вимикається, що захищає двигун і гарантує безпеку.

5. Як тільки індикатор рівня напруги на панелі приладів показує, що батарея повністю розрядилася, необхідно припинити рух і перезарядити акумулятор (не розряджайте повністю Ваш електроскутер!!!).

6. Після зупинки вимкніть двигун, вийміть ключ для безпеки.

7. Після початку руху прискорюйтеся плавно, тому що різке прискорення може привести до швидкого розряду акумулятора і до виходу з ладу електричних елементів.

8. Постарайтеся менше гальмувати під час руху і перезапускати двигун, щоб зберегти ємність акумулятора. Однак не забувайте, що Ваша безпека повинна бути пріоритетною.

9. Щоб уникнути перевантаження двигуна і пошкодження інших елементів, не допускайте тривалого утримання ручки акселератора в викрученому до упору положенні.

10. Максимальне завантаження транспортного засобу не повинно перевищувати 180 кг (включаючи водія). Утримайтеся від перевантаження Вашого електроскутера.

3.3. РУХ, ПОВОРОТИ І ГАЛЬМУВАННЯ.

Рухаючись по дорозі загального користування, уважно стежте за дорожнім становищем. У русі керуйтеся дорожніми знаками, сигналами світлофорів і регулювальників, дорожньою розміткою. Користуючись маневреністю і невеликими габаритами електроскутера – не забувайте про свою безпеку та безпеку інших учасників дорожнього руху. Дотримуйтесь швидкісного режиму. При необхідності здійснити поворот в ту чи іншу сторону завчасно ввімкніть відповідні покажчики повороту і перебудуйтеся відповідно до дорожньою розміткою в лівий або правий ряд. Вимкніть покажчики повороту відразу після закінчення маневру. Обов’язково використовуйте покажчики повороту при здійсненні обгону і при перебудові інший ряд.

Не здійснюйте різких гальмувань. При гальмуванні завчасно знизьте швидкість, повертаючи ручку акселератора від себе. Плавно притискайте ліву гальмівну рукоятку, приводячи в дію задній гальмо, а потім остаточно зупиніть рух електроскутера декількома акуратними натисканнями на рукоятку переднього гальма (права гальмівна рукоятка). На дорогах з поганим покриттям, на мокрій дорозі гальмування здійснюйте шляхом декількох нетривалих одночасних натискань на обидві гальмівні рукоятки до повної зупинки електроскутера. Це дозволить уникнути блокування коліс, занесення і руху електроскутера «юзом». Після повної зупинки електроскутера упріться в землю обома ногами.

3.4. СТОЯНКА І ЗУПИНКА.

Стоянку і зупинку здійснюйте тільки в тих місцях, де це дозволено правилами дорожнього руху. Для зупинки завчасно перебудуйтеся в правий ряд, включивши покажчики правого повороту. Чи не вимикаючи покажчиків повороту, загальмуєте, розрахувавши свої дії так, щоб зупинитися в заздалегідь обраному місці, притисніться до узбіччя. Якщо Ви не збираєтеся покидати електроскутер – встановіть його на бічну підніжку. Для цього злегка нахиліть електроскутер на праву сторону, лівою ногою висуньте бічну підніжку, натиснувши на спеціальну скобу вниз і вперед, і поверніть електроскутер у вертикальне положення. Вийміть ключ із замка запалювання. Переконайтеся, що електроскутер надійно стоїть на місці, переконайтеся, що багажники з Вашими речами надійно закриті, а ключ запалювання вийнято з замка запалювання.

3.5. ПРИСТРІЙ ТА ЙОГО ЗАРЯДКА.

Гніздо для підключення зарядного пристрою розташовано зовні спереду знизу під водійським сидінням.
1. Після покупки транспортного засобу, здійсніть повну зарядку акумуляторної батареї.
2. Для продовження життя акумулятора, заряджайте його до повного заряду.
3. У разі якщо Ви не плануєте використовувати електроскутер тривалий термін, зарядіть АКБ повністю. Крім того, заряджайте його раз на місяць.
Залишати АКБ в розрядженому стані заборонено!!!
Неправильне поводження викликає пошкодження осередків та сульфатизацію АКБ, зменшуючи термін експлуатації та виводячи батарею з ладу.

4. Ніколи не заряджайте акумулятор, якщо він розташовується в перевернутому положенні, тому що це значно скоротить термін його служби.
5. Для зарядки вставте штепсель зарядного пристрою в зарядне гніздо коробки акумуляторного відсіку і включіть в розетку електричної мережі (220В).
6. Щоб акумуляторні батареї прослужили якомога довше, їх не бажано розряджати більш ніж на 80%. Відповідно напруга на клемах дванадцяти вольтової батареї не повинна опускатись нижче 11,5 В.

Фахівці рекомендують раз в 1-2 місяці повністю розряджати акумулятор (до нижньої межі напруги) і після цього заряджати до 100% і потримати на зарядці 8-12 годин. Це допомагає скинути так званий верхній і нижній прапори заряду акумулятора.

Напругу на клемах дванадцяти вольтової батареї заборонено опускати нижче 10,8 Вольт!!!

Індикатор потужності і індикатор рівня заряду акумулятора загоряться червоним світлом, вказуючи на те, що йде зарядка. Через 2-8 годин світлові індикатори загоряться зеленим,показуючи, що акумулятор заряджений повністю. Після цього зарядний пристрій переходить в режим очікування з малою силою струму. Вийміть зарядний пристрій з обох гнізд.

Схеми з’єднання та балансування акумуляторних батарей можна прочитати тут.

Безпека при зберіганні акумуляторної батареї.

Зберігайте зарядний пристрій і акумуляторну батарею в недоступному для дітей місці. Щоб уникнути ураження електричним струмом, не розбирайте зарядний пристрій. Також забороняється накривати зарядний пристрій в процесі зарядки, щоб не обмежувати доступ повітря до вентиляційних отворів в корпусі пристрою. Якщо під час зарядки з’явився сторонній запах або температура зарядного пристрою стала занадто високою, необхідно зупинити процес зарядки і звернутися в сервісну майстерню для ремонту.

Не використовуйте акумулятор, перш ніж він повністю зарядиться, так як це скоротить термін його служби! Будь ласка, не використовуйте даний зарядний пристрій для зарядки акумуляторів інших виробників і для зарядки інших типів акумуляторів.
Не допускайте попадання рідин і металевих предметів всередину зарядного пристрою.
Даний зарядний пристрій призначений для використання в закритих приміщеннях, тому, будь ласка, використовуйте його в сухому і добре провітреному місці.

4. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

Електроскутер, як і будь-який транспортний засіб, потребує періодичного обслуговування. Технічне обслуговування полягає в заміні витратних матеріалів та деталей, що зношуються в ході експлуатації, проведенні необхідних регулювань і детальній перевірці всіх систем, вузлів і агрегатів електроскутера. Метою технічного обслуговування є запобігання виникненню несправностей і створення умов для якомога більш тривалої і безаварійної експлуатації транспортного засобу. Використовуйте тільки оригінальні запасні частини і рекомендовані витратні матеріали.

4.1. ЗМАЩЕННЯ.

Правильне мастило має дуже важливе значення для забезпечення безпеки руху та для продовження терміну служби скутера. Після тривалого використання або поїздки в дощову погоду, а також після чистки електроскутера дана процедура є необхідною. На малюнку показані основні місця для нанесення мастила.

1. Задня вісь.
2. Тяга заднього гальма від осі переднього колеса.
3. Вісь повороту нижньої підніжки.
4. Вісь повороту бічної підніжки.
5. Трос одометра.
6. Вісь переднього колеса.
7. Трос переднього гальма.
8. Для заміни масла в редукторі заливається мінеральне мастило з маркуванням GL-4 з індексом 85W-90 (ETB-121, ETB-122, ETB126 – 120 ml., EM-2100, EM-2100, Solo – 150 ml, ETC-3, ETC-4, ES-121, ANT – 170 ml.)
9. Провід коробки передач одометра. Рекомендовані мастила – G – солідол, літол-24 або подібні мастила. Рекомендується проводити повне обстеження кожні три місяці. Регулярно змащуйте елементи електро скутера, які цього потребують.

4.2. СИСТЕМА ГАЛЬМ.

Справність гальмівної системи безпосередньо впливає на Вашу безпеку, тому вона потребує постійної перевірки і регулювання.
Переднє гальмо: Стисніть праву рукоятку гальма правою рукою, переднє колесо заблокується. Діапазон вільного ходу рукоятки переднього гальма між початковим становищем і стисненим повинен становити 10-20 мм.

Регулювання переднього гальма.

1. Коли вільний хід рукоятки не потрапляє в діапазон 10-20 мм для регулювання використовується регулювальна гайка. Поворот за годинниковою стрілкою зменшує хід рукоятки. Повернути проти годинникової стрілки збільшує хід рукоятки 2. Здійснивши регулювання, стисніть кілька разів рукоятку переднього гальма, щоб переконатися, що гальмівна система в порядку, а переднє колесо може вільно обертатися, коли рукоятка відпущена.
3. Після того, як регулювання виконані, не забудьте добре закрутити фіксуючу гайку переднього гальма.
Заднє гальмо: Стисніть ліву рукоятку гальма лівою рукою – заднє колесо заблокується. Діапазон вільного ходу рукоятки заднього гальма між початковим становищем і стисненим повинен становити 10-20 мм.

Регулювання заднього гальма.

1. Коли вільний хід рукоятки не влучає у діапазон 10-20 мм, для регулювання використовується регулювальна гайка (1) на тильній стороні заднього гальма. Поворот за годинниковою стрілкою зменшує хід рукоятки. Повернути проти годинникової стрілки збільшує хід рукоятки
2. Решта кроки ідентичні 2 і 3 для регулювання переднього гальма.

Фрикційна накладка гальмівної колодки.

Для перевірки зносу накладки гальмівної колодки потрібно виконати наступні дії:
1. Попрацюйте переднім і заднім гальмами.
2. Якщо Ви відчуваєте, що вони не настільки ефективні, зніміть гальмівні колодки.
3. Перевірте товщину фрикційних накладок поза гальмівними колодками. Якщо їх товщина менше 2 мм, то необхідна негайна заміна.
4. Якщо Ви виявите, що накладки покриті шаром пилу з жиром, то їх необхідно почистити, так як це серйозно зачіпає гальмівну систему.

4.3. ШИНИ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

Тиск повітря в шинах.

1. Перевіряйте тиск в шинах, коли вони «холодні».
2. Огляньте місце контакту шини з поверхнею.
3. Перевірте тиск, щоб переконатися, що тиск в порядку.
– якщо шини будуть перекачані, це може викликати ковзання і вплине на роботу гальмівної системи, а також може призвести до розриву шини;
– якщо шини не докачані, це викличе підвищений знос поверхні шини і призведе до ковзання.

Загальний стан шин.

Огляньте покришки коліс. Видаліть з малюнка протектора всі сторонні предмети, що потрапили туди. На покришках не повинно бути тріщин і здуття, відшарування матеріалу. Глибина малюнка протектора повинна становити не менше 1,6 мм для передньої шини, і не менше 2,0 мм – для задньої. З допомогою манометра перевірте тиск повітря в шинах – для переднього колеса – 1,9 атм, для заднього – 2,2 атм. Небезпечно використовувати надмірно зношені шини, оскільки це зменшить стабільність і може привести до втрати контролю над транспортним засобом.

4.4. ЛАМПИ ОСВІТЛЕННЯ.

При заміні ламп освітлення використовуйте лампи аналогічного номіналу потужності. Використання ламп з великим номіналом потужності може викликати перевантаження в усій електричній системі електроскутера і привести до швидкого виходу з ладу ламп.
– перед заміною лампи освітлення переведіть замок запалювання в виключене становище;
– заміна повинна проводитися тільки після того, як лампа охолоне;
– нова лампа повинна бути чистою і не запиленою;
– після заміни перевірте освітлення, щоб переконатися, що все в порядку.

Заміна лампи переднього ліхтаря.

1. Викрутіть гвинт і шуруп, потім зніміть передній капот з рульової колонки.
2. Видаліть гумовий ковпачок, натисніть на гніздо і поверніть проти годинникової стрілки, щоб вийняти лампу.
3. Вийміть лампу і замініть на нову.
4. Повторіть дану процедуру у зворотній послідовності.

Заміна лам передніх покажчиків повороту.

1. Викриття шуруп зі скляного ковпака і зніміть ковпак покажчика повороту.
2. Вийміть лампу і замініть на нову
3. Встановити назад скляний ковпак покажчика повороту і закрутіть шуруп, що не докладаючи надмірних зусиль, щоб не пошкодити скло.

Заміна лампи габаритного вогню.

1. Викрутіть шурупи зі скляного ковпака в передній панелі.
2. Вийміть скляний ковпак.
3. Вийміть лампу і замініть на нову.
4. Встановіть назад скляний ковпак і закрутіть шурупи, не докладаючи надмірних зусиль, щоб не пошкодити скло.

Заміна ламп в задньому ліхтарі і задніх покажчиках повороту.

1. Викрутіть шурупи зі скляного ковпака.
2. Видаліть ковпак гальмівного сигналу, або покажчиків повороту відповідно яка лампа несправна.
3. Вийміть несправну лампу і замініть її на нову.
4. Повторіть дану процедуру в зворотній послідовності.

4.5. ОБСЛУГОВУВАННЯ АКБ.

Акумулятор розташовується під сидінням. електроскутер в якості джерела електричної енергії використовує свинцеву акумуляторну батарею, яка потребує спеціального обслуговування. Для нормальної роботи акумулятора, будь ласка, виконуйте наступні рекомендації:
1. Намагайтеся заряджати акумулятор відразу ж після його розрядки
2. Зберігайте батарею зарядженою, заряджайте акумулятор раз на місяць при тривалому зберіганні.
3. При прискоренні повертайте ручку швидкості повільно;
4. Утримайтеся від поїздок з перевантаженням.

АКБ для різних моделей електроскутерів.

У електроскутері використовується акумулятор з номінальною напругою 60В для моделі Elwinn EM-2160, Elwinn ES-135, Elwinn ETB-122 і напругою в 72В в електроскутерах Elwinn EM-2100 і Elwinn EM-2200 тому представляє певну потенційну небезпеку. Заміну акумуляторної батареї проводите в сервісному центрі.

Автомат – запобіжник.
Деколи може трапитись, що запобіжник перегорає, або вибиває автомат. Це відбувається внаслідок короткого замикання або перевантаження. У цьому випадку, будь ласка, зверніться на станцію сервісного обслуговування для перевірки Вашого транспортного засобу.
– перш ніж перевірити запобіжник або замінити його, переконайтеся в тому, що замок запалювання знаходиться в положенні ВИКЛ, щоб уникнути ураження струмом;
– не використовуйте запобіжник іншого номіналу, так як це може привести до виходу з ладу електрообладнання та навіть до пожежі.

4.6. ЧИЩЕННЯ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

Будь ласка, проводьте чистку Вашого електроскутера регулярно. Це дозволить захистити його лакофарбове покриття, а також Ви зможете вчасно помітити пошкодження на важливих компонентах електроскутера.
1. Використовуйте чисту воду для ополіскування електроскутера після чистки, щоб змити залишки миючого засобу і запобігти корозії металевих частин.
2. При чищенні пластикових частин використовуйте м’яку ганчірку або губку і миючий засіб. Акуратно протріть в місцях скупчення бруду м’якою ганчіркою, а після кілька разів сполосніть чистою водою і протріть сухою ганчіркою.
3. Переконайтеся, що висушили транспортний засіб повністю.
4. Запустіть двигун і залиште працювати кілька хвилин.
5. Відразу після того, як Ви вимили електроскутер існує ймовірність, що гальмівна система буде працювати неефективно.

Просушіть гальмівну систему електроскутера.

Щоб уникнути нещасного випадку, необхідно просушити гальмівну систему. Попрацюйте багаторазово рукоятками гальма. Не робіть поїздок по дорогах загального користування, поки гальма не прийдуть в норму.
6. Після того, як Ви вимили і висушили електроскутер, не забудьте здійснити змащування мастилом транспортного засобу.
Для чищення забороняється використовувати воду під високим тиском для запобігання проникненню води у внутрішні електричні частини пристрою!
Використовуйте нейтральні миючі засоби і м’яку тканину для видалення бруду з пофарбованих поверхонь.
Суворо забороняється потрапляння масла на передні або задні гальма, обода коліс або шини.

5. ЗБЕРІГАННЯ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

У тому випадку, якщо Ви припускаєте тимчасово припинити експлуатацію свого електроскутера, Ви повинні зробити ряд робіт, які дозволять забезпечити збереження працездатності транспортного засобу при зберіганні.

5.1. КОНСЕРВАЦІЯ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

1. Проведіть технічне обслуговування електроскутера.
2. Перевірте роботу гальмівної системи, згідно з звичайною процедурою обслуговування.
3. Видалить частки бруду і каміння з протектора шин.
4. Перевірте тиск в шинах і при необхідності підкачайте їх. Поставте електроскутер на нижню підніжку таким чином, щоб підняти колеса від землі.
5. Вийміть акумулятор і зарядіть його до 50-80 відсотків в залежності від типу АКБ. Помістіть його в прохолодному і сухому місці (заряджайте його щомісяця відповідно до процедурою обслуговування акумуляторної батареї). Детальніше про дану тему читайте в статті про Як зберігати акумуляторну батарею у зимовий період?

6. Накрийте електроскутер чохлом. Зберігайте електроскутер в прохолодному сухому приміщенні з низьким перепадом температур. Не допускайте попадання сонячного світла.

5.2. РОЗКОНСЕРВАЦІЯ ЕЛЕКТРОСКУТЕРА.

1. Зніміть чохол і вимийте електроскутер.
2. Заряджайте, згідно з пунктом 3.5 «Акумулятор і зарядка» даного керівництва.
3. Проведіть перевірку електроскутера згідно пункту 3.1 «Контрольний огляд перед початком руху» даного керівництва.
4. Здійсніть пробну поїздку поза дорогами загального користування.

Підписуйтесь на канал про електромотоцикли і електроскутери Elwinn в YouTube.

Цей запис має 4 коментар(-ів)

  1. Evomoto club

    Спасибо, очень подробная инструкция.

  2. Лариса

    Спасибо! За подробную инструкцию с переводом на русский язык!!! Будем изучать и исполнять!!!

    1. Добрий день. Відео монтування переднього колеса є на нашому Ютуб каналі.

Залишити відповідь