На всі наші товари надається офіційна гарантія 1 рік!
Гарантійні зобов`язання.
- Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначено:
- модель
- серійний номер
- гарантійний термін
- дата продажу товару
- Будь ласка, зберігайте його впродовж усього терміну експлуатації.
- Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.
Чи можу я поміняти, або повернути товар?
- Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не вживаний і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертих місць, програмне забезпечення не змінювали тощо
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
- збережено всі ярлики й заводське маркування
- оплачено пряму і зворотню доставку товару.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період.
- Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
- Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару
- неправильно заповнено гарантійний талон
- серійний або IMEI номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено
- в разі здійснення купівлі електротранспору без акумуляторної батареї.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним підключенням до електромережі
- пошкодження, що викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів
- пошкодження, що викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу.
Гарантійні зобов’язання поширюється на такі несправності:
- акумулятор
- двигун, або моторколесо
- контролер.