Перший електричний літак Eviation скоро почне польоти

Перший електричний літак компанії Eviation готується до дебютного польоту. Літак Eviation Alice має максимальну дальність польоту близько 800 км. Нещодавно він пройшов випробування двигуна в північній частині Сіетла. До стартового польоту літака залишилося кілька тижнів, повідомив генеральний менеджер Eviation Омер Бар-Йохай. Компанія Eviation розробила три версії Alice: приміську для перевезення дев’яти пасажирів, представницьку із шістьма пасажирами та вантажну. Перші літаки пасажирської версії компанія почне постачати у 2026 році, розповідає керівник з продажу Джессіка Прус. На літак вантажної версії також є замовлення. DHL Express замовила минулого року 12 Alice eCargo. Компанія розраховує поставляти їх у 2024 році. Інші аерокосмічні компанії також працюють над виробництвом електричних літаків. 

NASA та GE Aviation оголосили у 2021 році про нову дослідницьку співпрацю, метою якої є проведення до середини 2020-х років наземних та льотних випробувань гібридно-електричної силової конструкції мегаваттного (МВт) класу. У планах NASA «Демонстрація польоту з електричним силовим апаратом» (EPFD). Протягом кількох років буде інвестовано 260 млн доларів. Минулого тижня GE Aviation заявила, що обрала Boeing для підтримки льотних випробувань гібридно-електричної силової установки з використанням модифікованого літака Saab 340B та турбогвинтових двигунів CT7-9B. 

Виробник авіадвигунів Rolls-Royce повідомив минулого місяця, що його електричний літак Spirit of Innovation офіційно є найшвидшим у світі. Він встановив два нові підтверджені світові рекорди.

На думку аналітиків, до виходу на лінію комерційного пасажирського електричного літака залишилося не менше 10 років. Таку думку висловив CNN Росс Аймер, генеральний менеджер Aero Consulting Experts. «Для цього потрібно, щоб Boeing або Airbus випустили справжній електричний літак».

Суть полягає в тому, що акумуляторну технологію набагато важче вдосконалити у літаках, ніж в автомобілях. Вага батареї зараз є найбільшою працею для електро авіації. Тому електричний літак, який буде здатний перевозити таку ж кількість пасажирів, як і реактивний лайнер, з’явиться нескоро.

Залишити відповідь