Правила при їзді в дощ. Мотоцикл під дощем.

Правила при їзді в дощ.

Головною проблемою для водія скутера вважається плавне переміщення в дощову погоду, тому що суттєво зменшується коефіцієнт зчеплення покришок з дорожнім покриттям. Перед початком руху обов’язково перевірте стан протектора на шинах вашого електро скутера. Тиск в шинах має бути рекомендованим для даної моделі електро скутера .

Після початку поїздки на рівній ділянці дороги перевірте зчеплення коліс з дорожнім покриттям. Плавно натискаючи на ручки гальмівної системи,  запам’ятайте в якому положенні електроскутер починає входити в занос. Варто відзначити, що різких маневрів варто уникати особливо в перші хвилини їзди – покришки ще не розігрілися і зчеплення з дорогою у них не оптимальне.

Щоб при русі не пітнів візор на шоломі використовуйте антифог, або пінлок (pinlock – плівка, що запобігає запотіванню). Із зовнішньої сторони скла можна протирати вологу рукавичками, але краще нанести на візор спеціальний засіб від крапель дощу – «Антидощ», або будь який інший.

Гальмування на мокрій дорозі.

Дослідження інформації про ДТП вказує, що в більшості випадків скутеристи не за правилами гальмують. Іншими словами, вони, або зовсім не встигають загальмувати, або гальмують надмірно різким рухом і відповідно блокують колеса, або дуже слабо, або занадто сильно використовують переднє, або задній гальмо.

Навчіться гальмувати на електроскутері спочатку на сухій дорозі поступово збільшуючи швидкість. Коли ви будете себе впевнено почувати на сухому покритті – можете виїжджати на мокрі ділянки і використовувати метод, описів вище.

До речі, якщо хочете їздити по дорозі без остраху впасти на бік зверніть увагу на електротрицикли Elwinn.

Электро мотоцикл под дождём
Мотоцикл под дождём

Зчеплення шин з дорогою в дощ.

Природно, коефіцієнт зчеплення зменшується на сирої проїжджої частини на відміну від сухої площині. Водите моторолер помягче, ніщо не змінюйте надмірно різким рухом, тобто не потрібно енергійно прискорюватися, уповільнювати або змінювати спрямованість переміщення. З метою поліпшення зчеплення з дорогою, змінюйте своє становище на скутері при проходженні поворотів. Сильно не нахиляйтеся в сторону повороту, так як при цьому зменшується площа контакту гуми з покриттям.

На дорозі велике значення відіграє глибина протектора. Чим більша висота протектору, тим легше покришка відводить воду, і навпаки, стерті шини мають менше зчепленням з дорогою під час дощу. Багато хто думає, що при меншому тиску,  шина швидше розігріваються і площа контакту з дорогою збільшується. Це міф! Варто накачувати колеса до рекомендованого тиску, при якому покришка набуває правильної форми і добре відводить воду.

Небезпечні  і слизькі ділянки під час дощу.

Не наїжджайте на кришки люків та на опале листя, яке скупчилось на дорозі.

Не наїжджайте на масляні плями від автомобілів  та дизельного палива. У дощову погоду ці поверхні блищать, як і все слизьке на мокрій дорозі.

На вологому покритті гальмівний шлях скутера зростає як мінімум вдвічі, тому гальмуйте враховуючи даний факт.

Гальмуйте  спокійно,  щоб повністю не заблокувати переднє колесо. У разі якщо ви сильно натиснете ручку  переднього гальма, то заблокуєте колесо швидше ніж на сухому покритті.

У поворот входьте не гальмуючи, зміщуючи вагу на задню вісь електроскутера і акуратно збільшуйте швидкість. У разі якщо вам потрібно сповільнитися в повороті, використовуйте заднє гальмо.

Об’їжджайте на дорозі калюжі, тому що вони можуть бути глибшими, ніж ви очікуєте. Ось і все, тепер Ви знаєте як їздити на скутері в дощ або сніг.

В попередій статті ми розповідали “Чи можна їздити в дощ на електроскутері?“. Підписуйтесь на канал про електромотоцикли і електроскутери Elwinn в YouTube. Мотоцикл под дождём.

Залишити відповідь